skit väder :@

det är inte alls roligt väder nu asså , hatar verkligen vintern ! kunde fan varit sommar året runt i Sverige .
imorse gick jag till bvc och blir så jävla förbannad att inte ebo kan ploga dessa vägarna här på området kommer ju knappt fram . även på alla andra gång stigar som bara kommunen skiter i för det kostar för mycket pengar , det är ju sjukt :O iaf så tog det 20min att gå till Tåbelund när det brukar bara ta 5min ...
Celinn hon har växt mycket nu och är 61cm lång och väger 5840 g :) mitt lilla gryn :)
hon fick ju även sin tre månaders spruta i varje lår som inte alls var populär , som hon skrek ! tyckte så synd om henne fick ju nästan tårar i ögonen själv :'( men slutade efter tröst och tills hon fick sin napp :) hoppas att hon slipper feber bara . nu ligger hon och sussar så gott i min famn :)
vi har gjort ett underbart jobb som fått denna underbart fina dottern , kan sitta och bara kolla på henne i timmar ! ♥
nu ska jag bege mig ut i detta vädret igen , ska slänga sopor , rasta hunden och posta brev så see ya ;)
Love Linshiiit ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0