midsommar firande

Igår var vi hos min sambos kusin Jennifer & Tobbe och hade en trevlig midsommar kväll .
kvällen började med att vi grillade kött med potatissallad eftersom man inte är så förtjust i sill , till efterrätt blev det goda jordgubbar med grädde och kladdkaka .
Kvällen var jätte trevlig och vi satt och pratade, lyssnade på musik, lekte lekar och min älskling sjöng och spelade gitarr :)
Så jag tackar de för en underbar dag :)

Idag har vi varit en runda nere i Trollsjön med Chanel och träffade lite folk sedan vandrade vi till min mamma och skulle kolla på den lilla söta vovven som Tina & Robin hade köpt , Chanel ville leka men inte Rambo . Men det kommer förhoppningsvis när han blir lite äldre :)
Nu sitter jag , älsk & macke och kollar på fotboll , vad vi ska göra ikväll är en bra fråga vill ju hitta på något är en Lördag och jag är ledig :)

Förra veckan köpte jag och älskling en vagn till vårt underverk , är faktiskt jävligt nöjd !
Den är rosa och svart och vår dotter kommer att älska den :)
Man känner att hon växer för fulla muggar för magen bara blir större och större och min rygg börjar ta kraftig stryk . Får nog ta havandeskapsledigt lite tidigare känner jag , tänkte ta en månad innan hon är beräknad att komma men tror jag tar två månader innan . Sen sparkar hon mig i revbenen så jag nästan tappar andan . Hjärtat , du har blivit en riktig vildig :)

Nu orkar jag inte skriva mer , uppdaterar senare :)

/ Linshiiit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0