nice bajs ;)

Nu är jag ledig i tre dagar och är så extremt skönt ;)
Vm har börjat och vi lär ha sju in i helvetes mycket att göra på jobb i en månad framöver :/ mycket stress men min barnmorska säger att det inte är någon fara , men man är ju lite orolig . Men min lilla dotter är en kämpe så det är ingen fara :)
Funderar på att jag ska ta havandeskaps en månad innan jag ska föda . Min rygg börjar ta stryk nu , har ont ibland så jag tror jag håller på att dö ! Måste boka sjukgymnasttid snart . Någon som testat spikmatta om det hjälper för ryggen?

Snart är man i vecka 26 , tiden går såååå snabbt :) När man tänker på att det bara är tre månader kvar så börjar man bli skit nervös :) Jag längtar verkligen tills vår lilla flicka kommer . Nästa månad så blir det nog handla allt till henne så allt är gjort så slipper man att tänka på det sen , jag älskar att shoppa och slösa pengar ;)
Min mage den växer och lillan hon sparkar som aldrig förr :) Idag för första gången så sparkade hon mig på revbenen , kan säga att det var inte så skönt :D
Snart  väger hon 800g och är lika lång som en linjal :)

Varje gång jag träffar min kära lillebror på snart 4år så drar han upp min tröja så säger han:
- "När kan lilla Isabella komma ut och leka med mig?"
Så jädrans söt asså men undrar vad han har fått namnet Isabella ifrån :) Så jag & älskling har pratat lite om det så kan bli att vi döper henne till Isabella , det är ett väldigt fint namn btw :)

Nä nu ska jag gå och dejta kudden - sleep tight !

Take care / Linda ♥

Kommentarer
Postat av: Annsofie

heeeej va kul å läsa din blogg =) Vi har massa bebiskläder som ligger i en säck å bara tar plats :D Kom med kim en dag å kolla så kan du ta det du vill ha <3 Vi ska inte ha barn igen på himla massa år eller nja 5 minst iaf :D

2010-06-13 @ 00:02:37
Postat av: Linda

Hejsan :) vad roligt att du läser den :) tack så mycket , ja absolut kan vi det är ledig tills på måndag så vi kan väl höras i dagarna , jobbar varje dag annars så kan ha ont om tid . men annars kan vi komma på en kaffe imorgon :) ta hand om dig . kram <3

2010-06-13 @ 00:12:14
URL: http://linshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0