datorn är paj :/

Hejsan :)
Nu är det såhär att mitt tangentbord på min laptop har gått i sönder så "E" & "3" fungerar inte så jag får sitta och kopiera från google och sen klistra in och det är sjukt störigt så det är därför jag inte har skrivit på ett tag , men jag tänkte bara meddela er det :) Så detta inlägget kommer säkerligen att ta minst en halvtimme att skriva eftersom det finns ett e i nästan varje ord :O HAHA . Får fantamej köpa ett trådlöst tangentbord :)
Min lilla dotter där inne har nog roligt inne i magen verkar det som , hade ju varit roligt om man fick sig en extra känga på söndag på mors dag :) Magen bara växer och växer för varje vecka som går . Lägger ut en bild tog den igår och idag är jag i vecka 23 (22+6) . Känns som om tiden går riktigt sakta , är ca 4 månader kvar :/ Vill att hon ska komma ut till oss redan nu ju :)
Vi har tyvärr inte kommit på något namn till henne än , har tänkt på jätte många men inte något som vi har fastnat riktigt för än . Ni har inte några förslag ?
Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobb + jag pallar inte klistra in massa e:n längre haha :D
Ha en underbar dag idag :)
Puss Linda ♥




Kommentarer
Postat av: hanna

bebis :) grattis än en gång gumman !

2010-06-05 @ 14:36:15
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så hemskt mycket gumman :)

2010-06-12 @ 21:43:53
URL: http://linshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0