måndag...

natten var jobbig för min lilla dotter där inne i magen låg och sparkade som om hon var på någon karatematch . när jag väl hade somnat så inleder morgonen med att min lillebror ringer och väcker mig halv nio på morgonen för han vill att vi ska komma dit och äta frukost :) ligger och drar mig i sängen en stund , älskling var redan uppe .
vi går till mamma och hon bjuder på ägg & bacon . vi beger oss sedan hemåt och nu sitter jag och min babe Chanel i soffan och väntar på att Cim ska komma . hon skulle ta med sig något gott att äta :) spännande...
Ja , man kan ju säga att jag äter för ca 5 pers nu ju :D sist jag var hos barnmorskan så hade jag nästan gått upp 5kg på en månad :O
jag är ledig idag från jobb så man får utnyttja dagen !
simma lungt .
Love Linda ♥

Kommentarer
Postat av: Skinkan

för sött juuu ribban! :D kille... HAHAHAHAHH (L) i love you!

2010-05-17 @ 21:54:24
URL: http://tinajaqline.bloggplatsen.se
Postat av: Ribban

HAHAHA , du är söt du skinkis :D jag älskar dig syster yster !

2010-05-17 @ 22:14:14
URL: http://linshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0