hel dag med mamma :)

kl nio imorse drog jag & mamma ner till stan för att gör en jädrans massa ärenden . började med att vi gick till ÖB och kom ut med tre kassar , gick till banken , handlade lite på kappahl , en sväng till apoteket för att hämta ut tabletter till chanel för hon har inflammation i tassen  så hon haltar :( , inom systemet sedan gick vi till pimpas och åt dagens . klockan började bli mycket och chanel hade varit hemma i många timmar så jag var tvungen att åka hem för att gå ut med henne och ge henne en tablett & packa upp dessa jädrans påsarna som vi asade rundor med överallt :O
följde med mamma hem för att vi skulle hämta min brors cykel , han ville ju så gärna cykla hem från dagis :) så vi hämtade lilla Alex sen gick vi hem till mamma igen för att äta lite till haha :D
sen har jag suttit där och snackat till halv nio ikväll . jag älskar dig mamma , du är min allra bästa vän 
nu ska jag kolla klart på Bodyguard på trean :)
I love you until the end 

Love Linda ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0