långdraget :(

Idag är det exakt 7 dagar kvar till BF :) har haft lite förvärkar nu inatt men ingen tös som kom ut inte ;)
Liknar en jävla pingvin när jag är ute och går med min vovve . Har så jävla ont i bäcknet och bak i ryggen vid svanskotan , hon trycker jättemycket neråt och jag går på toa som aldrig förr . Är kanske ett tecken på att hon kommer ut i vida världen snart då ? :) får verkligen hoppas på det , för nu är det drygt och är väldigt långdraget ! :)
Vill se hur hon ser ut och vem hon är mest lik mm :) bara att få ha henne i sin famn är ju något jag har längtat efter enormt !!!!
Blev ett kort inlägg men nu ska jag mysa med min vovve i soffan och glo på en film . Hade varit sjukt gott med godis :/ haha .
du & jag hand i hand livet ut , JAG ÄLSKAR DIG ! ♥
Take care Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0