längesen sist !

Hej alla :)

såg att det var hundra år sedan jag bloggade :/ så nu tyckte jag det var på tiden att ett nytt inlägg skulle uppdateras.

ja , tiden går fort och jag är redan i vecka 37 yttrligare 3 veckor kvar men hoppas på att hon kan komma nu närsom till oss , jag orkar inte vänta längre . har ju drömt att hon ska ploppa ut den 6/9 och tills dess är det inte många dagar kvar ;)

vi har handlat nästan allt till lillan , har bara täcke och kudde till hennes säng kvar så det är fruktansvärt skönt :)
hon ligger och trycker för fulla muggar med huvudet ner i bålsan & armar,armbågar,ben och knän trycker hon i magen och revbenen som gör så fruktansvärt ont nu så man nästan får tårar i ögonen. jag kan ju lova att det är ingen klen liten skit där inne iaf haha ;)
vi har ju fortfarande inte kommit på något namn till henne än så vi får avvakta tills hon kommit till världen istället och se vad som passar henne, det är inte lätt att komma på flicknamn tycker jag det är mycket lättare med pojknamn .

chanel hon löper och jag stor städade här igår som tog för fan nästan tre timmar , när jag var klar så var här lika myckt blod på golvet igen , inte lönt att köpa en blöja till henne nu för den håller nog på att försvinna :) vår lilla älskling kan ju inte sova i sängen längre haha , blir inget med det när lillan har kommit heller :(

ska försöka bli lite bättre på att uppdatera min blogg :D
för nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på eclipse-twilight saga , har ju inte sett den än :P



Kim , jag älskar dig & kommer att göra det tills döden skiljer oss åt ! /Din fru Tuttis ♥



Love Linda ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0